Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Beczułka Miodu jest najlepszą oberżą w okolicy, a w jej piwnicach można zagrać w kości, karty i ruletkę. Nie brakuje tu kupców i rzemieślników, omawiających interesy przy kufelku. Pewnie za sprawą urodziwych tancerek w kusych strojach. Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Yrre, uczeń maga, właśnie kończy z kimś flirtować. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że ma ważne informacje. Podobno wszystkie ważne osoby w mieście zostały zastąpione przez zmiennokształtnych. Nikt nie daje temu wiary, ale ktoś musi upewnić się, czy to prawda, a w razie czego, wyeliminować zagrożenie. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi i pokazuje na swoją broszę. Kamień w nią wprawiony lśni złowrogo. Dodaje też, że Rollo może mieć przydatną mapę lub inne wskazówki.

Inne skarby:

Eliksir z etykietą "Monstrum", łuk i laska.

Przeszkoda na drodze:

Gniewny oddział wojskowy, rekwirujący broń i żywność komu popadnie.

Niespodziewane spotkanie:

Łowczyni z tobołkiem pełnym jagód, grzybków i zajęczych futerek.

Główny przeciwnik:

Para nekromantów z zastępem nieumarłych.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: