Generator karczm i spotkań w karczmach
Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.
Oto pierwsze zadanie…
Jesteście w karczmie
Beczułka Miodu
jest najlepszą oberżą w okolicy, a w jej piwnicach można zagrać w kości, karty i ruletkę.
Nie brakuje tu kupców i rzemieślników, omawiających interesy przy kufelku. Pewnie za sprawą urodziwych tancerek w kusych strojach.
Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.
Ktoś szuka waszej pomocy…
Yrre, uczeń maga,
właśnie kończy z kimś flirtować.
Po krótkiej rozmowie przyznaje, że ma ważne informacje. Podobno wszystkie ważne osoby w mieście zostały zastąpione przez zmiennokształtnych. Nikt nie daje temu wiary, ale ktoś musi upewnić się, czy to prawda, a w razie czego, wyeliminować zagrożenie.
"Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi i pokazuje na swoją broszę. Kamień w nią wprawiony lśni złowrogo.
Dodaje też, że Rollo może mieć przydatną mapę lub inne wskazówki.
Inne skarby:
Eliksir z etykietą "Monstrum",
łuk i
laska.
Przeszkoda na drodze:
Gniewny oddział wojskowy, rekwirujący broń i żywność komu popadnie.
Niespodziewane spotkanie:
Łowczyni z tobołkiem pełnym jagód, grzybków i zajęczych futerek.
Główny przeciwnik:
Para nekromantów z zastępem nieumarłych.
Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: