Generator karczm i spotkań w karczmach
Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.
Oto pierwsze zadanie…
Jesteście w karczmie
Skrzypiąca Siostra
to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek.
Bywalcy tego miejsca nie wyróżniają się niczym szczególnym.
Nowy właściciel, Gerran Downunder, chuderlawy zbir, zbiera właśnie puste kufle na sali. Kto wie, za co właściwie wykupił ten interes.
Ktoś szuka waszej pomocy…
Junora, żona myśliwego z pobliskiego lasu,
siedzi na jednym z parapetów i macha, zwracając uwagę bohaterów.
Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi bohaterów, by odkryli prawdziwą tożsamość barda Finicellego, który występuje tylko w magicznych ciemnościach, raz do roku.
"Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to solidny mieszek złotych monet.
Dodaje też, że coś więcej może powiedzieć samotniczka mieszkająca w pobliskim zagajniczku. "Jeśli nie boicie się plotek...".
Inne skarby:
Samonapełniający się flakonik leczniczej mikstury,
mała zbroja skórzana i
dzban czekoladowego mleka.
Przeszkoda na drodze:
Poprzestawiane drogowskazy. Ach te skrzaty!
Niespodziewane spotkanie:
Kurier z wiadomościami do sąsiedniego miasta, który się spieszy i nie ma czasu na rozmowy.
Główny przeciwnik:
Zaklęty dąb.
Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: