Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Stolica Grajków znajduje się we wnętrzu olbrzymiego, martwego drzewa. Obowiązuje zakaz używania ognia! Zbierają się tu głównie drwale, ale nie brakuje i myśliwych. Właścicielem oberży jest Jinn, piękność w zwiewnych szatach, z kolczykami na całej twarzy i koralikami we włosach.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Junora, żona myśliwego z pobliskiego lasu, siedzi na jednym z parapetów i macha, zwracając uwagę bohaterów. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi o odnalezienie wujka, który kilka dni temu udał się do jaskiń na nabrzeżu, które wkrótce zaleje woda. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to magiczny pierścionek wykrywający kłamstwo. Dodaje też, że warto wypytać Penelopę, córkę rymarza, bo może wiedzieć coś przydatnego.

Inne skarby:

Naszyjnik o czterech jadalnych klejnotach leczenia, włócznia o falowanym ostrzu i grzebień do włosów z nefrytem.

Przeszkoda na drodze:

Ciemne i ciasne tunele, w których mieszkają gigantyczne mrówki.

Niespodziewane spotkanie:

Facet z listu gończego.

Główny przeciwnik:

Para nekromantów z zastępem nieumarłych.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: