Generator karczm i spotkań w karczmach
Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.
Oto pierwsze zadanie…
Jesteście w karczmie
Wesoły Gnoll
to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek.
Karczma jest też miejscem schadzek okolicznej młodzieży.
Nora, urodziwa gospodyni, jest świetną kucharką, ale zdenerwowana wszystko zaczyna przypalać.
Ktoś szuka waszej pomocy…
Gen, awanturnik,
schodzi właśnie z piętra.
Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi bohaterów, by odzyskali portret babci Eleonory, zgubiony podczas przeprowadzki. Podobno wisi w domu lokalnego pasera.
"Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to skórzana zbroja, która chroni przed skrajnymi temperaturami.
Dodaje też, że warto zabrać ze sobą dodatkowe pochodnie. "U Durela Briggsa dostaniecie zniżkę!".
Inne skarby:
Nóż przenikający przez metal,
woreczek dobrej jakości pocisków do procy i
haczyk na ryby.
Przeszkoda na drodze:
Ukryte wilcze doły, wykopane przez bandytów.
Niespodziewane spotkanie:
Zakochana para, która kłóci się o drogę do najbliżej świątyni.
Główny przeciwnik:
Wielki skorpion.
Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: