Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Karty i Przygoda to piętrowa posiadłość wymarłego rodu, przerobiona na wygodną gospodę. Przychodzi tu wielu uczniów z pobliskiej akademii. Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Junora, żona myśliwego z pobliskiego lasu, stoi nieopodal szynkwasu, popijając wino z drewnianego kubka. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że ma ważne informacje. Podobno wszystkie ważne osoby w mieście zostały zastąpione przez zmiennokształtnych. Nikt nie daje temu wiary, ale ktoś musi upewnić się, czy to prawda, a w razie czego, wyeliminować zagrożenie. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to łuk, który nie potrzebuje strzał. Dodaje też, że Fenny, pirat z Zaspanej Rusałki, ma przedmiot, który może pomóc.

Inne skarby:

Doniczka nigdynieusychania, mała zbroja skórzana i luneta.

Przeszkoda na drodze:

Równina pełna gejzerów.

Niespodziewane spotkanie:

Handlarz kapustą, który wiezie córkę do innego miasta, by pobrała nauki u szwaczki. Zaskoczyli go żaboludzie!

Główny przeciwnik:

Klan okrutnych barbarzyńców.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: