Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Czarnym Dachem jest najlepszą oberżą w okolicy, a w jej piwnicach można zagrać w kości, karty i ruletkę. Przychodzą tu strażnicy miejscy, żeby odpocząć po pracy, a także rzemieślnicy i uczeni z pobliskiej biblioteki. Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Sorren, smutny błazen, siedzi w kącie, kreśląc list gęsim piórem. Po krótkiej rozmowie wspomina, że podejrzani badacze zabezpieczyli w lesie jakieś podziemia. Od tamtej pory znikają ludzie, ale nikt nie wierzy, że to przez archeologów. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to skórzana zbroja, która chroni przed skrajnymi temperaturami. Dodaje też, że przed wyruszeniem warto by zajrzeć do kowala Minnicka. Ma dużą wiedzę, a i sprzęt może wymienić na lepszy.

Inne skarby:

Zawsze W Oko Trafiający Widelec Do Rzucania, stalowy hełm i wodny zegar.

Przeszkoda na drodze:

Rozległe cmentarzysko, na którym grasują mściwe duchy.

Niespodziewane spotkanie:

Zaspany wędrowiec, który zgubił drogę.

Główny przeciwnik:

Rój olbrzymich komarów, z komarzą królową na czele.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: