Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Ostrogą i Batogiem to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek. To ulubione miejsce spotkań okolicznych flisaków, których łatwo odróżnić od równie licznych podróżników. Właścicielem jest Robert, zubożały arystokrata i miłośnik malarstwa.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Lara, córka latarnika, siedzi w wygodnym, choć nieco śmierdzącym fotelu. Po krótkiej rozmowie prosi o pomoc w wytropieniu krwiopijczej bestii, która zmierza do miasta - sądząc po tropie dotychczasowo odnalezionych ofiar. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. "Oddam wam moją zbroję, spadek po dziadku. Mi i tak się nie przyda..." Dodaje też, że warto zajrzeć do pobliskiego sioła, Chrustów. Tam mieszka facet, który podobno widzi przyszłość.

Inne skarby:

Szklane oko widzenia w ciemnościach, sztylet z kości smoka i woreczek mocnego ziela fajkowego.

Przeszkoda na drodze:

Równina pełna gejzerów.

Niespodziewane spotkanie:

Zakochana para, która kłóci się o drogę do najbliżej świątyni.

Główny przeciwnik:

Grupa starożytnych mimików.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: