Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Tłuściutki Oszust to nabrzeżna tawerna, gdzie serwuje się wędzone węgorze i piwo bez smaku. To ulubione miejsce spotkań okolicznych flisaków, których łatwo odróżnić od równie licznych podróżników. Właścicielem jest Douglas, były pirat, przemytnik i wichrzyciel. Rzadko bywa na sali, toteż za ladą pracuje jego syn, Derrick.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Ygrid, najemniczka o twarzy całej w bliznach, zamawia przy szynkwasie coś do jedzenia. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że ma poważny problem z ożywionymi robalami, wyłażącymi z nory w sadzie. "Możecie się ich pozbyć?" - pyta. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to mały mieszek złota. Dodaje też, że warto zajrzeć do pobliskiego sioła, Chrustów. Tam mieszka facet, który podobno widzi przyszłość.

Inne skarby:

Bransoleta zwiększająca siłę, bardzo wygodne buty i wodny zegar.

Przeszkoda na drodze:

Lawa tryskająca z ziemi.

Niespodziewane spotkanie:

Łowczyni z tobołkiem pełnym jagód, grzybków i zajęczych futerek.

Główny przeciwnik:

Gliniany kolos.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: