Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Słoneczna Ostoja mieści się w starym młynie i podaję tu wyśmienite, chrupiące bułeczki. Nie brakuje tu kupców i rzemieślników, omawiających interesy przy kufelku. Pewnie za sprawą urodziwych tancerek w kusych strojach. Za szynkwasem stoi Ylia, niegdyś śpiewaczka, dzisiaj mówi z przeraźliwą chrypką.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Gebe, fałszerz - jeśli wierzyć plotkom, siedzi na jednym z parapetów i macha, zwracając uwagę bohaterów. Po krótkiej rozmowie wspomina, że podejrzani badacze zabezpieczyli w lesie jakieś podziemia. Od tamtej pory znikają ludzie, ale nikt nie wierzy, że to przez archeologów. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. "Mam sklepik ze starociami, coś sobie wybierzecie!". Dodaje też, że warto najpierw pogadać z sołtysem sąsiedniej wsi, może coś wiedzieć.

Inne skarby:

Okulary wykrywające magię, pika i kompas.

Przeszkoda na drodze:

Równina pełna gejzerów.

Niespodziewane spotkanie:

Myśliwi zamierzający upolować coś naprawdę wielkiego.

Główny przeciwnik:

Demon głodny trupiego mięsa.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: