Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Szczery Miód w większej części mieści się pod ziemią, w ruinach lochu o dawno zapomnianej historii. Przychodzą tu bogacze, skuszeni tajemniczą legendą związaną z tym miejscem. Za ladą stoi Harry, dawniej wojownik, dziś kucharz i gospodarz. Jest miły, dopóki ktoś nie pyta o jego brakującą nogę.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Kenna, właścicielka cukierni, schodzi właśnie z piętra. Po krótkiej rozmowie prosi o pomoc w wytropieniu krwiopijczej bestii, która zmierza do miasta - sądząc po tropie dotychczasowo odnalezionych ofiar. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to solidny mieszek złotych monet. Dodaje też, że warto najpierw zajrzeć do Kronikarza Botte.

Inne skarby:

Szklane oko widzenia w ciemnościach, wyjątkowo duży łuk i drewniana tacka pomalowana w kwiatki.

Przeszkoda na drodze:

Zasadzka bandytów ukrytych w koronach drzew.

Niespodziewane spotkanie:

Zakochana para, która kłóci się o drogę do najbliżej świątyni.

Główny przeciwnik:

Nieumarły smok, który pluje trupim jadem.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: