Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Rumianym Węgorzem mieści się w starym młynie i podaję tu wyśmienite, chrupiące bułeczki. Bywalcy tego miejsca nie wyróżniają się niczym szczególnym. Za kontuarem stoi jeden z braci, Ben lub Dan. Doskonali gawędziarze.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Sorren, smutny błazen, obgryza skrupulatnie kolbę kukurydzy. Po krótkiej rozmowie wspomina, że podejrzani badacze zabezpieczyli w lesie jakieś podziemia. Od tamtej pory znikają ludzie, ale nikt nie wierzy, że to przez archeologów. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to różdżka zakończona wielką cytryną. Dodaje też, że coś więcej może powiedzieć samotniczka mieszkająca w pobliskim zagajniczku. "Jeśli nie boicie się plotek...".

Inne skarby:

Kamizelka zmiany rozmiaru, proca i rozkładane krzesełko.

Przeszkoda na drodze:

Rozpadlina wypełniona kwasem. Skąd się tu wziął...?

Niespodziewane spotkanie:

Wędrowna kapłanka, która pragnie szerzyć nauki swego bóstwa.

Główny przeciwnik:

Monstrum o mackach wyrastających z paskudnej twarzy.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: