Generator karczm i spotkań w karczmach
Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.
Oto pierwsze zadanie…
Jesteście w karczmie
Pod Chrupiącą Skórką
to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek.
Przychodzą tu strażnicy miejscy, żeby odpocząć po pracy, a także rzemieślnicy i uczeni z pobliskiej biblioteki.
Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.
Ktoś szuka waszej pomocy…
Melody, gawędziarka z gór,
siedzi na jednym z parapetów i macha, zwracając uwagę bohaterów.
Po krótkiej rozmowie przyznaje, że ma ważne informacje. Podobno wszystkie ważne osoby w mieście zostały zastąpione przez zmiennokształtnych. Nikt nie daje temu wiary, ale ktoś musi upewnić się, czy to prawda, a w razie czego, wyeliminować zagrożenie.
"Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to solidny mieszek złotych monet.
Dodaje też, że Fenny, pirat z Zaspanej Rusałki, ma przedmiot, który może pomóc.
Inne skarby:
Naszyjnik o czterech jadalnych klejnotach leczenia,
zardzewiały miecz o ozdobnym jelcu i
kocyk.
Przeszkoda na drodze:
Rzeka, która właśnie wylała. Wszystkie promy są nieczynne, a jedyny most opanowali bandyci.
Niespodziewane spotkanie:
Złośliwy skrzacik, który złapał się we wnyki.
Główny przeciwnik:
Wielokrotnie powiększona kura.
Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: