Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Spłoniona Młódka to dwupiętrowy zajazd, słynący z wygodnych komnat i pysznych śniadań. Bywają tu magowie - czego najlepszym dowodem jest czarna plama sadzy na suficie. Właścicielem oberży jest Jinn, piękność w zwiewnych szatach, z kolczykami na całej twarzy i koralikami we włosach.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Ulia, córka garbarza, zamawia piwo z zieloną pianą i siada niedaleko. Od razu przechodząc do rzeczy, pyta bohaterów, czy są w stanie zabić potwora grasującego na polu rzepy. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to kołczan kwasowych strzał. Dodaje też, że warto zabrać ze sobą dodatkowe pochodnie. "U Durela Briggsa dostaniecie zniżkę!".

Inne skarby:

Samonapełniający się flakonik leczniczej mikstury, puklerz i szczotka do włosów.

Przeszkoda na drodze:

Zasadzka bandytów ukrytych w koronach drzew.

Niespodziewane spotkanie:

Myśliwi zamierzający upolować coś naprawdę wielkiego.

Główny przeciwnik:

Para nekromantów z zastępem nieumarłych.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: