Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Chrupiącą Skórką to nabrzeżna tawerna, gdzie serwuje się wędzone węgorze i piwo bez smaku. Przychodzi tu wielu uczniów z pobliskiej akademii. Nowy właściciel, Gerran Downunder, chuderlawy zbir, zbiera właśnie puste kufle na sali. Kto wie, za co właściwie wykupił ten interes.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Vilee, wesoła łotrzyca z okolicy, nuci znajomo brzmiącą piosenkę. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi bohaterów, by podążyli śladem porwanej przez orków kuzynki, małej Fiki. Jej rodzice rwą włosy ze zgryzoty. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to kosz cebuli i worek buraków. Dodaje też, że Rollo może mieć przydatną mapę lub inne wskazówki.

Inne skarby:

Nóż przenikający przez metal, mała zbroja skórzana i tiara z turkusem.

Przeszkoda na drodze:

Wyjątkowo chaotyczna walka potworów.

Niespodziewane spotkanie:

Bard, który szuka inspiracji do kolejnej ballady.

Główny przeciwnik:

Smok ziejący ogniem.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: