Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Tłuściutki Oszust jest najlepszą oberżą w okolicy, a w jej piwnicach można zagrać w kości, karty i ruletkę. Przychodzą tu bogacze, skuszeni tajemniczą legendą związaną z tym miejscem. Nowy właściciel, Gerran Downunder, chuderlawy zbir, zbiera właśnie puste kufle na sali. Kto wie, za co właściwie wykupił ten interes.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Gen, awanturnik, zaczepia bohaterów przesadnie głośnym powitaniem. Po krótkiej rozmowie wspomina, że podejrzani badacze zabezpieczyli w lesie jakieś podziemia. Od tamtej pory znikają ludzie, ale nikt nie wierzy, że to przez archeologów. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to mały mieszek złota. Dodaje też, że warto zabrać ze sobą dodatkowe pochodnie. "U Durela Briggsa dostaniecie zniżkę!".

Inne skarby:

Księga zaklęć sporządzona ze skóry jednorożca, sztylet do pchnięć i bukłak.

Przeszkoda na drodze:

Lawa tryskająca z ziemi.

Niespodziewane spotkanie:

Zakochana para, która kłóci się o drogę do najbliżej świątyni.

Główny przeciwnik:

Złośliwy dżin.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: