Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Mocarne Kufle to piętrowa posiadłość wymarłego rodu, przerobiona na wygodną gospodę. Zbierają się tu głównie drwale, ale nie brakuje i myśliwych. Za kontuarem stoi Ube, wytatuowany osiłek o gołębim sercu.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Janna, urocza pastereczka, właśnie kończy z kimś flirtować. Po krótkiej rozmowie wspomina o przyjacielu, który co roku przywozi magiczne eliksiry. Od jakiegoś czasu milczy, nie odpisuje na listy... Ktoś musi sprawdzić, czy wszystko u niego w porządku. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to butelka wina, wyjątkowo rzadki i drogi rocznik. Dodaje też, że warto zabrać ze sobą dodatkowe pochodnie. "U Durela Briggsa dostaniecie zniżkę!".

Inne skarby:

Zwój z zaklęciem dezintegrującym kamień, bardzo wygodne buty i złota figurka prosiaczka.

Przeszkoda na drodze:

Zasadzka bandytów ukrytych w koronach drzew.

Niespodziewane spotkanie:

Wędrowna kapłanka, która pragnie szerzyć nauki swego bóstwa.

Główny przeciwnik:

Wielki skorpion.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: