Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Mieczem i Magią to nabrzeżna tawerna, gdzie serwuje się wędzone węgorze i piwo bez smaku. Bywalcy tego miejsca nie wyróżniają się niczym szczególnym. Za szynkwasem stoi Ylia, niegdyś śpiewaczka, dzisiaj mówi z przeraźliwą chrypką.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Lara, córka latarnika, zaczepia bohaterów przesadnie głośnym powitaniem. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje miodu z ula olbrzymich pszczół, żeby zapłacić okup królowi niedźwiedzi. Dzięki temu, nie zaatakuje on w tym roku, a i podróżnych zostawi w spokoju. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. "Oddam wam w służbę mojego najmłodszego syna". Dodaje też, że warto wypytać Penelopę, córkę rymarza, bo może wiedzieć coś przydatnego.

Inne skarby:

Niezniszczalne koła do wozu, zardzewiały miecz o ozdobnym jelcu i pierścionek z zaklętym topazem.

Przeszkoda na drodze:

Ciemne i ciasne tunele, w których mieszkają gigantyczne mrówki.

Niespodziewane spotkanie:

Facet z listu gończego.

Główny przeciwnik:

Inteligentny miecz.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: