Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Zgubionym Pierścionkiem to zwykła speluna, ale - zrządzeniem losu - spotkać tam można najlepszych grajków. To ulubione miejsce spotkań okolicznych flisaków, których łatwo odróżnić od równie licznych podróżników. Nowy właściciel, Gerran Downunder, chuderlawy zbir, zbiera właśnie puste kufle na sali. Kto wie, za co właściwie wykupił ten interes.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Junora, żona myśliwego z pobliskiego lasu, siedzi w kącie, kreśląc list gęsim piórem. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi bohaterów, by udali się do jaskiń na północy. Podobno odbywają się tam nielegalne walki mutantów. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to kosz cebuli i worek buraków. Dodaje też, że warto najpierw pogadać z sołtysem sąsiedniej wsi, może coś wiedzieć.

Inne skarby:

Kamizelka zmiany rozmiaru, buława i dwukółka.

Przeszkoda na drodze:

Poprzestawiane drogowskazy. Ach te skrzaty!

Niespodziewane spotkanie:

Kurier z wiadomościami do sąsiedniego miasta, który się spieszy i nie ma czasu na rozmowy.

Główny przeciwnik:

Wielokrotnie powiększona kura.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: