Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Wesoły Gnoll to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek. Karczma jest też miejscem schadzek okolicznej młodzieży. Nora, urodziwa gospodyni, jest świetną kucharką, ale zdenerwowana wszystko zaczyna przypalać.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Gen, awanturnik, schodzi właśnie z piętra. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi bohaterów, by odzyskali portret babci Eleonory, zgubiony podczas przeprowadzki. Podobno wisi w domu lokalnego pasera. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to skórzana zbroja, która chroni przed skrajnymi temperaturami. Dodaje też, że warto zabrać ze sobą dodatkowe pochodnie. "U Durela Briggsa dostaniecie zniżkę!".

Inne skarby:

Nóż przenikający przez metal, woreczek dobrej jakości pocisków do procy i haczyk na ryby.

Przeszkoda na drodze:

Ukryte wilcze doły, wykopane przez bandytów.

Niespodziewane spotkanie:

Zakochana para, która kłóci się o drogę do najbliżej świątyni.

Główny przeciwnik:

Wielki skorpion.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: