Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Chrupiącą Skórką to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek. Przychodzą tu strażnicy miejscy, żeby odpocząć po pracy, a także rzemieślnicy i uczeni z pobliskiej biblioteki. Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Melody, gawędziarka z gór, siedzi na jednym z parapetów i macha, zwracając uwagę bohaterów. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że ma ważne informacje. Podobno wszystkie ważne osoby w mieście zostały zastąpione przez zmiennokształtnych. Nikt nie daje temu wiary, ale ktoś musi upewnić się, czy to prawda, a w razie czego, wyeliminować zagrożenie. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to solidny mieszek złotych monet. Dodaje też, że Fenny, pirat z Zaspanej Rusałki, ma przedmiot, który może pomóc.

Inne skarby:

Naszyjnik o czterech jadalnych klejnotach leczenia, zardzewiały miecz o ozdobnym jelcu i kocyk.

Przeszkoda na drodze:

Rzeka, która właśnie wylała. Wszystkie promy są nieczynne, a jedyny most opanowali bandyci.

Niespodziewane spotkanie:

Złośliwy skrzacik, który złapał się we wnyki.

Główny przeciwnik:

Wielokrotnie powiększona kura.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: