Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Pod Czarnym Dachem jest najlepszą oberżą w okolicy, a w jej piwnicach można zagrać w kości, karty i ruletkę. Bywalcy tego miejsca nie wyróżniają się niczym szczególnym. Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Heben, stary marynarz, siedzi na jednym z parapetów i macha, zwracając uwagę bohaterów. Od razu przechodząc do rzeczy, pyta bohaterów, czy są w stanie zabić potwora grasującego na polu rzepy. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. Nagroda to kołczan ognistych strzał. Dodaje też, że przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę. 😉

Inne skarby:

Taranujący kastet, karwasze i majtki odchudzające.

Przeszkoda na drodze:

Zasadzka bandytów ukrytych w koronach drzew.

Niespodziewane spotkanie:

Handlarz kapustą, który wiezie córkę do innego miasta, by pobrała nauki u szwaczki. Zaskoczyli go żaboludzie!

Główny przeciwnik:

Grupa starożytnych mimików.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: