Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Karty i Mag to duma regionu, znana z niezłego jedzenia i mocnych nalewek. Bywalcy tego miejsca nie wyróżniają się niczym szczególnym. Właścicielem oberży jest Jinn, piękność w zwiewnych szatach, z kolczykami na całej twarzy i koralikami we włosach.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Iva, tancerka z sąsiedniego miasta, zamawia przy szynkwasie coś do jedzenia. Po krótkiej rozmowie przyznaje, że potrzebuje pomocy. Prosi bohaterów, by podążyli śladem porwanej przez orków kuzynki, małej Fiki. Jej rodzice rwą włosy ze zgryzoty. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. "Oddam wam w służbę mojego najmłodszego syna". Dodaje też, że Fenny, pirat z Zaspanej Rusałki, ma przedmiot, który może pomóc.

Inne skarby:

Szklane oko widzenia w ciemnościach, włócznia o falowanym ostrzu i sznur pereł.

Przeszkoda na drodze:

Ciemne i ciasne tunele, w których mieszkają gigantyczne mrówki.

Niespodziewane spotkanie:

Zakapturzony milczek w czerni, który wkrótce zaczyna śledzić bohaterów.

Główny przeciwnik:

Smok ziejący kwasem.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: