Dwunastu Rycerzy Jergala
Szukasz pomysłu na sesję w Faerunie? Proponuję nieumarłych, demona, ruiny, niespokojne dusze i obcowanie z częścią boskiego planu. Klasycznie, ale inaczej niż zwykle! O czym jest przygoda? Podczas eksploracji lochu, …
Szukasz pomysłu na sesję w Faerunie? Proponuję nieumarłych, demona, ruiny, niespokojne dusze i obcowanie z częścią boskiego planu. Klasycznie, ale inaczej niż zwykle! O czym jest przygoda? Podczas eksploracji lochu, …
Wszystkie trinkety dawno “zużyte”? Żaden problem, oto więcej drobiazgów z Zapomnianych Krain. 100 duperelek z tabeli do kieszeni NPCów, skrzyń, worków i porzuconych plecaków. Loot, którego największe możliwości kryją się …
Szukasz pomysłu na jesienną sesję w Faerunie? Dyniowych przyjęć i pełnych grozy spotkań opisano już wiele. Tu zaczerpniesz inspiracji do przygód bazujących na faeruńskim kalendarzu. Opisałam święta kultów z rozmaitych …
Phandalin leży w pobliżu granicy dwóch regionów – Północy Wybrzeża Mieczy i ziem należących do Waterdeep. To bardzo ciekawa kraina o mrocznej historii pełnej bitew. Odwiedzimy Jezioro Martwych Ludzi, Góry …
Zielony Matecznik, wielka puszcza w sercu Ziem Intryg, to ostatnio mój ulubiony temat, kiedy chodzi o konstruowanie przygód. Podrzucam trochę inspiracji, które mogą przydać się podczas wizyt w tej części …
Wszystko zaczęło się od Mistrza Podziemi do D&D 3.5 (77 str.). Postanowiliśmy zagrać dungeon crawler, całkowicie wylosowany z tabeli w podręczniku. Żeby nie było za prosto (i nudno), każdy zestaw …