Skala Wyzwania

Przygody rozpoczęte w gospodzie

Generator karczm i spotkań w karczmach

Generator losuje opis karczmy, zadanie oraz kilka dodatkowych elementów. Inne skarby to zwykle przedmiot magiczny, element wyposażenia i losowa kosztowność lub… Zwykły bubel. Wszystko tu ma szansę nie mieć żadnego sensu! 😉 Możesz podjąć wyzwanie i dopowiedzieć nieścisłości na własną rękę. Możesz też losować dalej, aż wypadnie fajniejsza opcja.

Oto pierwsze zadanie…

Jesteście w karczmie

Zapomniana Korona to nabrzeżna tawerna, gdzie serwuje się wędzone węgorze i piwo bez smaku. Zbierają się tu głównie drwale, ale nie brakuje i myśliwych. Właścicielką jest pulchna, przemiła Fiona, która do każdego zwraca się: "pączuszku". Lub nazwą innej słodkości.

Ktoś szuka waszej pomocy…

Gebe, fałszerz - jeśli wierzyć plotkom, zajmuje miejsce przy wspólnej ławie. Od razu przechodząc do rzeczy, pyta bohaterów, czy są w stanie zabić potwora grasującego na polu rzepy. "Oczywiście, że was wynagrodzę!" - mówi. "Mam sklepik ze starociami, coś sobie wybierzecie!". Dodaje też, że warto zajrzeć do pobliskiego sioła, Chrustów. Tam mieszka facet, który podobno widzi przyszłość.

Inne skarby:

Kaptur widzenia w magicznym mroku, nagolenniki i rozkładane krzesełko.

Przeszkoda na drodze:

Rozległe cmentarzysko, na którym grasują mściwe duchy.

Niespodziewane spotkanie:

Handlarz kapustą, który wiezie córkę do innego miasta, by pobrała nauki u szwaczki. Zaskoczyli go żaboludzie!

Główny przeciwnik:

Demon głodny trupiego mięsa.

Sprawdź też najnowsze tabele do losowania: