Insygnia władzy: 3 rymowane zagadki
Władza jest częstym tematem sesji. Bohaterowie graczy wywodzą się ze szlachty, zdobywają wpływy, budują armie, wydają rozkazy… Są też bogowie, patroni tej dziedziny, jak Siamorphe lub Bane z Faerunu. Może …
Władza jest częstym tematem sesji. Bohaterowie graczy wywodzą się ze szlachty, zdobywają wpływy, budują armie, wydają rozkazy… Są też bogowie, patroni tej dziedziny, jak Siamorphe lub Bane z Faerunu. Może …
Wizyta w karczmie to dobra okazja, żeby odetchnąć trochę od ratowania świata. Przyziemne sprawy, problemy bywalców i – przede wszystkim – rozrywki, mogą pomóc w tworzeniu i odgrywaniu drużyny. Przy …
Siedzicie w karczmie. Gruby karczmarz za kontuarem przeciera kufle brudną szmatą. Cycata dziewucha roznosi półmiski z cienką polewką i czerstwy chleb. W jednym z kątów siedzi zakapturzony nieznajomy… NUDA! Taką …
Nie znajdziesz tu znanych szyfrów. Raczej sztuczki, dzięki którym będziesz w stanie ukryć jakieś hasło lub wiadomość. Większość poniższych sposobów bazuje na wiedzy o świecie rzeczywistym. Z tego powodu, najlepiej …
Żeby szybko zacząć sesję, potrzebny jest pomysł na konkretne wydarzenia. Potem wystarczy dodać do tego kilku przeciwników lub inne przeszkody, z którymi gracze rozprawią się dzięki umiejętnościom postaci. Pomysły znajdziesz …
Widok ziewającego gracza może oznaczać, że niespodziewanie zrobiło się późno, a od rozpoczęcia rozgrywki minęło wiele godzin. Czas przeleciał niezauważenie i we znaki daje się zwyczajne zmęczenie. Czasem jednak to …